En heldag med brudarna

Tja.

Åh vad trevligt jag haft det idag :) 

När klockan var strax före 12 fick jag besök av Lindah och mina syskonbarn Nellie och Vera. Vi gjorde våfflor som vi smaskade i oss sen gick vi ut på baksidan där jag har en väldigt imponerande lekpark (tyckte dom i alla fall). Vi tog med oss filt, kaffe, rån och jordgubbar. Jag och Lindah satt och snackade på filten medans ungarna lekte. Skönt att få prata av sig lite, Lindah är ju rätt klok också så ;p Självklart lekte jag med tjejerna också. Jag åkte rutchkana, Nellie och jag tog båten till Göteborg ("eftersom Pappa varit där att jobba", för att citera henne) sen fäktades jag med pinnar med Vera. Vi var ute i över 2 timmar så nu har jag solat ännu mera - gilla.

Sen gick vi in och rotade i mitt källarförråd där vi fann gamla Barbie-dockor och gosedjur som tjejerna fick leka med. Lite bråk blev det förstårs men det hör väl till :) Vi åt mat sen lekte dom lite till medans Lindah hjälpte mig att ansöka om CSN-bidrag. Så nu är det klart också :) Nyss tog dom bussen hem och jag ska väl ta tag i disken sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Kolla på film och stryka kanske? :D Det har i alla fall varit en toppendag, tack mina 3 gotjejer!
Nellie :)

Vera :)
Fasters gotjejer!

Tåwe (:

Lekparken
Fika

Coolingen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback