Det var ett jävla cyklande

Hejsan.

Idag har jag cyklat cp mycket tycker ja. Först till jobbet, sen hem, till posten, sen hem, till Anna, sen hem. Men mycket motion har väl ingen dött av, man kanske skulle ta och cykla ihjäl sig?

Gick bra på jobbet. Hade supermycket patienter - me like. Jag jobbade längst på LAB idag så jag fick städa och stänga. Hade även jouren med jourläkaren men det var rätt lugnt, bara 2 patienter efter kl 15.30. Och anledningen till att jag cyklade till posten var att jag skulle hämta mitt helvetes paket med resterande dusch-setet. Men nollan på Kundtjänst lurade mig och sa att dom stängde kl 19.00 fast det var kl 18.00. Sååå jag får väl hämta skiten i morgon ..

Lägger in 2 bilder på det nya tillskottet i lägenheten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback