Det här med att sova

God kväll kära läsare :) 

Just nu sitter jag redo att krypa ner i sängen och sova, men det kommer nog bli svårt :/ Ska upp 04.45 för ska till Hudik och jobba 1 dag. Då har jag alltid svårt att sova :( Hoppas det går. Ska i alla fall brygga kaffe och hälla i min Starbucks mugg då jag åker i morgon.

Min dag har varit fruktansvärt rolig. Jag gick upp kl 9 och åt frukost, sen tog jag mig en dusch och peelade mig och rakade benen. Viktigt att peela sig då man solar mycket så huden håller sig fräsh. Sen babyolja of course ;) Efter duschen cyklade jag ner på stan med Anna som bjöd mig på lunch. Sen gick vi runt på stan i 3 timmar. Jag köpte 1 par mjukisar på Cubus och en tröja på Gina, fast Anna fick lägga ut pengar eftersom jag är utfattig, haha! Sen gick vi in till Scorett och jag la undan ett par skor som jag ska köpa på fredag ;p Mjaa .. Efter det så bokade jag som sagt piercingtid, kommer bli fett snyggt! :D Men det blir nästa månad, hihi.

Efter stan åkte vi till mig, kollade på sista avsnittet av Glee season 2. Älska! Synd att det är over :( Ja, sen cyklade vi hem till henne och kollade på "Mulan" med Fredrik och Jensa, skratta så jag dog .. HAHAHA! Efter den åt vi food och sen kollade vi på "Rio", haha den var också megakul! 

Min dag har varit great, bara för jag har min bästa vän Anna Halling - i love u forever. sure, whore <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback