Uppe tidigt för en gång skull

Hejsan.

I morse vaknade jag strax före 8.30, då åt jag frukost och så har jag kollat på "Pappas flicka" sen dess, har ju hela säsong 2 nu också :) Sitter även och dricker en kopp kaffe, kan behövas. Jag somnade runt halv 2 igår .. Kom hem från Anna runt 23 sen kunde jag liksom inte somna. Har förresten lyckats få Anna att vara besatt av Glee nu också, jag är väl snäppet värre som faktiskt vill tatuera något med Glee - men Anna är på god väg hon med ;b

När kaffet är urdrucket ska jag ta en till kopp (då är man pigg) sen ska jag städa och stryka det som är kvar :) Lite senare blir det stan med Anna sen ska vi hem hit också ska jag göra mina fullkornspannkakor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback