Torsdag

Tjingen!
Har varit dålig på att blogga nu .. Anledningen är att i tisdagskväll då jag kom hem till Anna så sprang hon ut i hallen och berättade att hennes pojkvän gjort sig illa. Vi cyklade med ilfart dit han och hans kusin + kompis befann sig. Tänker inte gå in på detaljer, men han slog sig jävligt illa och vi var på akuten från kl 21 till 4 på onsdag morgon. Så vi (eller i alla fall jag) somnade runt halv 6. Och sen vaknade jag runt kl 12.
Igår var vi som zombiesar allihopa men ändå så låg jag utan problem vaken till kl 3 i morse!!!! Kollade på filmen "Grown ups" som jag älskade. Men det kanske är för att jag är kär i Adam "Äggskallen" Sandler - yummi! Tydligen hade min mobil, som för övrigt suger, dött i natt trots att jag laddat den fullt. Så jag vaknade kl 13 idag. Jag blir så less av att vakna sent, allt blir liksom fel. Nu skippade jag frukost och lunch, hoppade direkt på kaffet i stället. Vill inte äta mat vid fel tidpunkter, då är jag hellre utan. Så nu får man invänta middagen runt 17 :)
It's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback