Supervaken - antar jag ..

God morgon, godnatt?
Haha, jag är i alla fall vaken nu eftersom jag ska ta tåget till Hudik kl 05.20. Sista jobbdagen innan resan till Madrid :) Skulle ju egentligen jobbat måndag och torsdag nästa vecka men det känns som att resan går före? Japp.

Har varit vaken sen 03.30, fixat till mig och nu sitter jag här med min gröt och min kopp kaffe. Tog en powerwalk igårkväll och det var såå skönt. Tickar neråt på vågen än kan jag ju säga ;) Thihi. Beach 2011 blev lättare än jag trott! Jag känner mig supermotiverad och duktig :)

Nej nu ska jag äta och sen packa ihop datorn osv. Kommer hem ikväll runt kl 19 :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad duktig du är! :) Fan vad din våg ska trippa neråt... vad gör du, äter du några fettförbränningstabletter, eller kör du på träning och räkar kalorierna? Du får uppdatera med lite sånt intressant också tycker jag :) Puss

2011-03-31 @ 08:46:14
URL: http://ninavikstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback