Superglad!

Tjing!

Aaaah, utvilad var ordet! :) Somnade kl 22 igår, av trötthet! Och vaknade strax före kl 9 i morse. Så nu har jag minsann sovit :) Najsnajs. Just nu så äter jag frukost, efter det ska jag dricka kaffe så piggheten blir bestående.
Btw, ställde mig på vågen i morse. Jag har gått ner 0.9 kg på knappt 4 dagar - me like! :D Det går verkligen åt rätt håll.

Detta ska jag göra idag:

- sola
- hämta ut tapeter på Caparol
- duscha
- ha torsdagsmiddag med Anna (pannakakor, men jag ska äta potatis & prinskorv i stället)
- dra hem till Anna och glo säsong 2 av Glee ;b + SPELA

                                   Min frukost idag, gröt och Gojibär (i stället för mjölk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback