Söndag

Tjing tjing.

Gårdagen var bra najs. Jag, syrran och Ella gick på marknaden men jag köpte ingenting. Meganöjd med min snyggtröja ;) Haha! Bra satt den också, ofc. Ella fick sin Barbapappa-ballong av Mamma (mormor) och guud vad hon lekt med den :D Igårkväll såg jag och syrran på Andra chansen av Melodifestivalen, men det var så råkasst så vi satte oss med Mamma och löste korsord i stället. Satt även och pratade om massa fyllor och tok man varit med om, en riktig tjejkväll - så kul! :D

Idag är det hemfärd och det känns heeelt underbart att det är Gävle man ska hem till och inte Hudiksvall. Riktigt pirrar i magen :) Haha. Jag har även en kissebebis som ivrigt väntar på mig, saknar henne.

Bloggar då jag är hemma igen, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback