Min dag

Tjena!
Den här dagen har gått ganska snabbt tycker jag.
Jag skrev ju i morse att jag skulle ha tvättstuga - fail. Jag har den i morgon kl 10 :) Jag är så virrig i skallen, haha .. Nåväl, jag åt lunch runt kl 12. Den bestod av 4 st fiskpinnar och ett glas vatten. Moset tog slut så vad gör man? Haha. Efter lunch så spelade jag lite och sen strax före kl 14 så gick jag till gymmet. Var där i lite mer än 50 minuter, jätteskönt! Jag känner mig så fräsh när jag klivit ur duschen efter ett pass på gymmet eller en powerwalk. Åt 1 kiwi och drack vatten då jag kom hem sen duschade jag som sagt och rung kl 17 år jag en mindre middag. Lite korv och pasta :)
På gymmet tränade jag 30 minuter styrka och 20 minuter kondition. Nästa vecka (om inge mer snö kommer) så ska jag börja ge mig ut och jogga. Det var längesen jag gjorde det och jag kan verkligen behöva få igång flåset. Musklerna kommer snabbt och fettet förbränns men flåset tar sååån tid att få, i alla fall för mig :b Men jag ska gymma och gå mer i veckan så jag är lite mer förberedd.
Just nu sitter Hjördis i smutstvättpåsen, kan hon väl få göra om hon har lust - haha gohjärta! Själv ska jag ta lite kvällsfika om en stund, kl 20.00 blir bra. Grönt te och ost/gruka-macka :) Är fruktansvärt trött (vänder jag tillbaka dygnen tro) så jag hoppas jag somnar tidigt ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback