MADRID IT IS!

Hejhejhej.
Känns det som att det här är den bästa dagen i mitt liiiiiiiiiiiiiv! Ni vet ju att jag skulle till Danmark för att se Justin Bieber? Sen blev det ändrat till Tyskland för att det var billigare?

ANYWAAAAAAAAAAAAAAY, nu har vi bestämt att åka till MADRID (Spanien) i stället :D :D :D Vi åker på måndag och kommer hem på fredag, jag och Anna min bääästa vän! Vi kommer ha så grymt kul!!! På tisdagen är konserten, sen har vi ons och torsdag att njuta av bara Madrid :) Åker 10.10 från Madrid på fredag och är i Stockholm runt 14.00.

Biljetterna till konserten skickas till vårat hotell eftersom det skulle ta för lång tid att skicka dom hit. Men det går lika bra :) Anna har ringt och pratat med hotellpersonalen och dom lägger undan allt som adresserat i hennes namn. Hihi :) FY FAN VAD JAG ÄR GLAD!

Där det är inringat ska vi sitta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback