Loser like me

Hejsan.
Den här dagen gick åt helvete för snabbt :/ Vad har jag gjort?
- målat klart allt i köket
- rivit tapeter och spacklat i köket
- spacklat klart i hallen
Detta innebär att jag kan börja slipa och tapetsera näär jag vill, men jag vill vänta tills jag får lön och kan köpa en grovdammsugare. Sist jag dammsög upp slipdamm så misshandlade jag min "vanliga" dammsugare ganska rejält. Och det har gett resultat att den lägger av lite när den känner för det, så man får stampa på den - hahaha!
Nyss har jag sett avsnitt 16 på säsong 2 av Glee, typ bästa avsnittet av dom alla! Ruskigt bra låtar sjöng dom, en av dom är "Loser like me", föreslår att ni lyssnar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback