Lördag

Tjingeling!
Börjar att berätta om gårdagen. När klockan var 17.00 så gick jag ner på stan, trotsade snön och fick mig en prommis - najs ;p Sen tog jag buss 41 till Sandviken och var framme ca 18.10. Annelie hämtade upp mig med bilen också åkte vi till Ica Maxi där jag hjälpte henne att storhandla. Det tog en timme, haha. Sen fick vi åka sakta hem för det var ju snorhalt ute :O Väl framme i Ockelbo så bar vi ut alla kassar och tro på fan att ett av handtagen gick av, hahaha. Allt var så jävla tungt så vi fick stanna varannan meter typ också höll vi på att skratta ihjäl oss. Sen när vi kom in grejade vi i ordning tacos, mumsi :) Lite senare kollade vi på en film, som jag längtat att se, var så länge sen, "Bombay Dreams". Den är ju så jävla rolig :'D 'Nu är allt trasigt' HAHAHAHAHAHAHAHA! Sen gjorde Thomas i ordning en varsin drink åt oss och lite senare åt vi glass med varma hallon - såå mysigt. Jag somnade klockan 2, hihi.
I morse vaknade jag av att Annelie grejade i köket, med frukosten. Jag åt gröt, drack ett glas juice och en kopp kaffe. Sen satt vi och pratade hur länge som helst :) Sen fixade jag till mig lite och strax innan 12 skjutsade Annelie mig till Mamma och Rolf. Men innan gjorde vi ett stopp vid kyrkogården och hälsade på Pappa <3 Graven var översnöad men lite hade smält bort och resten skrapade jag av, sen var det tyå ett isblock så det får smälta det med. Så fort våren kommer på riktigt ska jag dit och plantera. Han ska ha det fint minsann, älskade Pappa!
Nu är jag hemma hos Mamma och Rolf (i Rolfs hus). Vi ska snart käka sen tar jag tåget till Gävle kl 15.26 :)
Tack för en mysig kväll gumman, du är en underbar vän Annelie! <3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack själv gumman jag hade jättetrevligt :)haha, nu är allt trasigt. "sånna där har inte jag" haha!

2011-03-19 @ 15:55:12
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback