Kommer bli en toppendag!

God morgon!
Här slog vi upp ögonen kl 9, Hjördis gav mig en godmorgonpuss på handen :) Nu har vi nyss ätit frukost, jag åt gröt och Hjördis torrfoder - som vanligt ;b Innan jag åt så ställde jag mig på vågen, vet att det blivit lite för ofta nu men jag är så nyfiken. - 0.3 kg igen! Lycka :) Har sammanlagt gått ner 1.8 kg på 2 veckor. Men nu ska jag inte väga mig förrens slutet på nästa vecka igen. 

Idag ska jag hem till Anna för att lämna hennes cykel och efter det ska jag dra ner till stan för att se om det finns något att ha på sig ikväll sen in på systemet. Jag och Lindah ska ut ikväll, naaajs! :D Efter stan ska jag hem och plocka ihop lite och göra fint, eller så fint det går med spackel på väggarna. Haha! Kommer bli en awesome kväll, det känner jag på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback