Det är bra att få väckning

Tjenis jättepenis.
Eftersom jag har lyckats vända på dygnen (TYVÄRR) så har jag lite svårigheter att gå upp på morgonen. Jag älskar att gå upp tidigt och tycker att det är supermysigt att somna runt 21-22 på kvällen. Nu somnar jag dock mellan 01-03 :/ Men jag försöker i alla fall. Igår somnade jag klockan 01.10 .. I alla fall, jag smsade Mamma och bad henne ringa mig kl 8 och visst gjorde hon det :) Jag gick dock inte upp förrens kl 9, men jag fick ligga och dra mig - najs! Nu äter jag gröt och ska ha tvättstga kl 10 sen då jag kommer upp igen ska jag hinka kaffe <3
Btw, nån som är bra på bloggdesign? Hon som brukar fixa den är omöjlig att få tag i och jag måååste få min blogg fixad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback