Dags att börja jobba då!

Hejsan!

Nu har jag hämtat ut mina kökstapeter och vitfärgen. Så det är väl bara att börja jobba :) Jag har börjat riva tapeter i hallen och är snart klar. Efter jag ätit tänkte jag fortsätta tills det är klart så ska jag börja spacka på söndag - om jag orkar. Kommer vara gryymt bakis då :) Haha!

Satt även och kollade lite på hallmöbler på IKEA's hemsida. Vill ju ha svart sko och-hatthylla. Men jag har bara plats  för hyllor som är 70 bred .. Hittar dock endast de som är 50 cm, 79 och uppåt :/ Eller jo, på MIO hittade jag en, men känns som att jag inte tänker betala 580 kr för en jävla hatthylla! Jaja, vi får väl se vad det blir. Tapeterna ska ju upp först :)

Blev inget besök ner på stan idag, hade ingen lust så det får bli en sväng i morgon innan jag ska till Johanna i stället :) Hon fyller ju 22 år idag så jävlar vad vi ska fira henne i morgon - kommer bli gryyymt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback