Älskar livet!

Hej!
De vanliga rutinerna är gjorda, gröt och kaffe på morgonen. Nyss kom jag ut ur duschen och medans jag sitter här lyssnar jag på "Glee - Loser like me" och kastar boll med Hjördis :)
Jag ställde mig på vågen idag, och det har minskat ännu mera! Jag har gått ner 1,3 kg på 9 dagar. Nu stod jag på vågen då jag hade ätit, så det är nog mer jag gått ner. Brukar ju väga mig all nude och då magen är tom annars. Ska väga mig nästa vecka direkt på morgonen så får jag se det riktiga resultatet. Känns grymt i alla fall :) Go me!
Jag hade nyss ett samtal med en person angående sommarjobb också. Mer än så säger jag inte men hon sa "Ja, det låter helt klart intressant. Jag hör av mig på måndag!" Så på måndag kommer jag meddela er vad det handlar om. Blir det som jag tänkt mig så kommer detta att bli en grymt bra sommar, med jobb som jag verkligen älskar!
Nu ska jag göra lunch sen plocka ihop lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback