Åh nej - det är Mars!

Hej.

Nog tyckte jag väl att Hjördis jamade lite mer än vanligt, Anna höll med. Och ju längre eftermiddagen och kvällen gick blev det bara värre. När jag och Anna låg i sängen och kollade på Glee så låg Hjördan och åmade sig på golvet. Hon gned sin pussycat (haha) mot golvet, skrek, vände upp rumpan och en gång så sprutkissade hon på min mage när hon fick sitta i famnen! Jag är så äcklad :( För er som är lost - det är Mars och min katt löper.

Pedant (och äcklad) som man är så har jag nu duschat, ska även byta sängkläder, kasta alla nytvättade kläder som hon vidrört i tvätten och sen försöka hålla mig borta från henne :p Usch, det här var värre än jag trodde. Snuskkatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback