Yesterday is gone

Hola!

Shit alltså, i natt var jag vaken till 03.45 - men det var det värt! But still, liite väl sent. Så just nu känner jag mig som en zombie. Men the coffee is coming soon! 

Idag blir det lite ärenden I think. Köpa ny stav till tungan eftersom min strasspärla ramlade av igår :s Fick tillbaka den men det känns lite osäkert att ha en halvlös pärla i munnen. Då sväljer jag den sen är det klarrt! Haha .. Ska gå på stan med min helt underbara vän Anna i alla fall. Kanske lunch också? Sen ett besök på systemet inför helgens festligheter, handla mycket! Usch vad full jag ska bli :) Jo, jag ska ju hämta min cykel på stationen också. Saknar den fett mycket! ;O 

Sämsta inlägget men jag är som sagt ganska trött, kaffe och dusch hepp hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback