Supermysdag!

Hejsan.

Idag åkte jag till Ockelbo med 12.10-tåget. Rolf, Mamma och lilla Sessan hämtade upp mig så åkte vi till stugan i Vittersjö :) Jag matade änderna som hade småsmå bebisar, supersöta. Också krattade jag kottar, haha. Bra att göra i solen så brännan fördelas ;b Sen grillade och efter det åkte jag och Mamma hem till henne. 

Sen dess har vi suttit ute på balkongen och solat, jippie jag är brun igen! :) Ska snart gå till solariet och lägga mig 10 minuter så det bättras på lite, haha. Sen ikväll ska jag och Mamma bara mysa, kika på film och så. ÄLSKAR ATT VARA HEMMA! 

Justja, Annelie ringde och ikväll ska jag få alla bilder sen Midsommar! Spännande ;D Här är lite bilder sen idag.

Åkte lite båt :)

Söthjärta! Sessan Persson

Så fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback