Snaaaaaart så

Hejs!

Åh nu är det bara fredag kvar sen så slipper jag pendla! I alla fall ett tag :) Ska upp på torsdag igen, men det är långt dit ;p Har varit trött på jobbet som vanligt, och skrattat som fan. Älskar mina jobbarkompisar! Fick en puss av en av dom idag, min favvis :D Vi kommer förmodlingen inte ses så mycket framöver så då passade vi på att säga hejdå, båda blev tårögda :( Jag är så blödig, haha. 

På tåget hem satt jag och kollade lite resor, ska ju åka iväg 1 vecka med Anna :) Blir nog rätt snart eftersom jag kommer vara helt uppbokad från v.29-43 med jobb och pluggande. Men EFTER det ska jag absolut också åka, det har man ju gjort sig förtjänt av ;) Duktig som man är, hihihih! Om ett tag ska jag dra iväg och spela minigolf med Anna, tänkte försöka vinna :O

Inte sååå jävla många kilon kvar nu ;b Man kan visa sig ute i sommar iaf, thiihihih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback