Midsommar

Hejsan!

I fredags kl 13.40 kom taxin och hämtade upp mig och Anna så åkte vi till stationen. Vi hade så jävla mycket packning och tuuungt var det så då fick det bli taxi ner, haha. Tåget gick 14.10 och resan började väl inte skitbra. Rätt som det var började det forsa blod ur näsan på mig, jag har aldrig varit med om värre. Trodde att i onsdags var det värsta men det var fan i fredags alltså. Det bara rann ner i min hand, i munnen ner på min jacka, det gick inte att få stopp på. Anna rusade till toan, som var låst, genom hela tåget till nästa. Men en snäll tjej som satt i närheten gav mig hennes pappaersnäsdukar, fy fan vad jag såg ut alltså. Och alla glodde, givetvis. Fick stopp till slut och kunde gå på toan och tvätta av mig. Uhha ..

Väl framme i Ockelbo traskade vi hem till Mamma, fast hon var i stugan. Sen chillade vi mest, åt lite glass och så. Sen gjorde vi oss i ordning, blev som vanligt assnygga! Klockan 18.15 kom Mamma, Rolf och Sessan Persson och hämtade upp oss så åkte vi till Vallsjön där Annelie och Thomas har sin stuga. När vi hade varit där i ca 10 minuter kom jag på att jag glömt handväskan i bilen, med allt som var viktigt. Så ringde Rolf och dom fick vända, haha. 

Kvällen rullade på och vi körde massa olika tävlingar, mitt lag sög ;/ Jag skulle tävla om vem som kunde dricka en cider snabbast och var säker på att jag skulle vinna, men icke. Haha, men kul var det i alla fall.

Det enda som får minuspoäng var en kille som lyckades få mig till tårar, fan tar han. Jag fick verkligen prova på hur en riktigt elak människa beter sig. Han var helt likgiltig och ansåg sig vara felfri, och ordet "förlåt" gick inte att få ur honom. Han blev i alla fall utkastad och jag uppskattar alla som fanns för mig och ber om ursäkt för dramat. 

TACK ANNELIE OCH THOMAS FÖR ATT NI FIXADE EN SUPERROLIG MIDSOMMAR - VÄRSTA FESTFIXARNA! GOBITAR!

.. bilder kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: frokenbook

Tyvär finns de såna människor överallt och det går inte att komma ifrån. Tänk att du är bättre än honom och skit i vad andra säger! Go Girl! Ber han inte om ursäkt är han inte välkommen nästa år. P&K

2011-06-26 @ 14:13:05
URL: http://frokenbook.devote.se
Postat av: Annelie

Tråkigt att det finns människor som vill förstöra tycker jag. Men jag hade jätteroligt fram tills dess. Och tycker att det var jätteroligt att du kom. :)

2011-06-27 @ 08:05:50
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback