Lyssnar ihjäl mig ..

Hej!

Jag lyssnar ihjäl mig på låten jag länkade igår, Chris Medina - What are words. Åh vad den är bra! Och ännu bättre och finare med tanke på historien bakom. Tjejen i videon är ju hans fru, som var med om en olycka. Så han sjunger om att han alltid kommer finnas hos henne, för vilken kille vore han annars? JESUS - finns sånna killar? 

Anyway, sitter nu med min gröt och min kaffekopp - mys! Somnade kl 23 igår och sov heela natten, slyyyna vad skönt det var! I kväll ska jag lägga mig i sängen rätt tidigt faktiskt, så man blir sömning, vet att jag skulle gjort det igår men jag hade tvättstuga till kl 22. Så ikväll lovar jag mig själv att jag ska i säng i tid! 

Ha en bra dag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback