Lördag

Hola fuckers!

Igår fanns varken tid eller ork till att blogga. Jag och Anna drack bag-in-box i torsdags och var gaanska sega igår, men kul hade vi, i torsdags alltså. Från att sitta och göra ingenting så slog vinet till, allt utom mina underkläder flög av och jag dansade runt i lägenheten som en galning :D Sen ut på ballen och råkade fiska upp 2 st som också ville vara med. Haha, aja kvällen slutade med att jag deckade, typ 04.30 eller något?

Och ja, igår var vi sega som fan. Vi åt typ mat, svullade lite och glodde på "Tusenbröder" hela kvällen/natten. 

Idag är vi pigga som fan! Jag gör coffee just nu sen ska jag börja städa. Eftersom jag älskar att städa, Anna är min bästa vän och hon gör så mycket för mig så är det inte mer än rätt att jag städar :D hihi.

Ikväll blir det fiesta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback