Ledig

Hejs.

Tog ledigt idag eftersom jag helt enkelt är så jävla slut. Eller var igår rättare sagt .. Kom på att jag sovit ca 10 timmar på 3 dygn, inte okej. Så då kände jag att om jag ska orka pendla hela nästa vecka så måste jag få sova litegrann. Inatt sov jag ca 9 timmar - såå skönt! Är fett utvilad känner ja, hihi.

Just nu gör jag coffee, har redan ätit gröten :) Sen ska jag börja städa eftersom det blir förferre här ikväll! Det blir all in med Anna, Jenny, Johanna m.fl ikväll så då ska jag och Anna förkröka hos mig - hihi tungt! 

btw .. förlorade stoort på minogolfen igår. Fick över 100 ja, hahah! Anna var duktig på 59. But I guess - balls and holes is her thingi ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback