I brist på annat ..

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Grön
färg 2: Vit
färg 3: Beige/rosa

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Hahaha ja! "Hit my ass"
Kysst en kompis: Japp

BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Nej det är ju Towe så ..
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Fikade med familjen sen söp skallen av mig
Vilken tid vaknade du idag: 10.00
Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt vid datorn
Någonting som du längtar till: Då jag är klar med studierna
Senaste gången du träffade din pappa: Oktober 2005, strax innan han dog.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Skaffa ett liv vore bra, haha
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha japp.
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är förkyld ..
Långt eller kort: Långt
Vad gillar du gällande dig själv: ja är bäst ;P

DIN FÖRSTA:

Operation: Aldrig gjort .. inte än
Piercing: I naveln
Tatuering: Inte än
Bästa vän: Annelie Murén
Sport: Fotboll
Husdjur: Katt, Tussan i think
Vaccination du minns: På Åbyggeby i 4:an, stelkrampssprutan
Förälskelse: Niclas Persson
Alkohol du drack: Hembränt

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Romantisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback