Gårdagen

Hejs.

Igår så mötte jag upp Mamma runt kl 10 på stationen, vi tog en kaffe medan vi satt och väntade på syrran och Ella :) Dom kom kl 11 och då ruusade vi fram till Ella och pussade supermycket på henne!!!! När vi kom fram till stan så ville inte Ella åka vagn längre, utan hellre hålla Mormor i handen, aw. Gissa vem som blev stolt (1) ? Vi traskade in på Nian där Ella fick rus, så jag fick rusa efter, och när vi gick tillbaka sträckte hon armarna åt Mormor och ville vara i hennes famn i stället, gissa vem som blev stolt (2) ? Haha gofia :) Vi kikade runt i lite affärer, Jonna handla nå som jag inte minns. Sen gick vi till Polarn o Pyret, Mamma köpte en tröja och en mjukisbyxa för över 400 spänn, men det är ju våran lillbeby värd :) Det är ju kvalitetskläder där också så. När vi var klara gick vi till Mingel&Bar och Mamma bjöd oss alla på mat.

Vi kikade lite mer i affärer innan vi åkte hem till mig. Då fikade vi och pratade en massa, sen gick vi ut så Ella fick leka i lekparken. Rätt som det var så började jag blöda näsblod .. Det var 6:e gången på 7 dagar, så det är nog dags att ringa farbror doktor snart.
Hade i alla fall en underbar dag med mina underbara tjejer igår, tack - jag ÄLSKAR er allihopa!

Ella & Mommo :D

Ella på M&B :)


Äter kaka hos Botte (mig alltså) ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback