Älska dagen!

Hejs.

Oh så mysig dag jag har haft idag! Först drog jag och Anna ner på stan och gick in på RedRum där jag köpte mitt nya smycke till tungan, älskar det :) Sen åt vi lunch på Wayne's. Efter det drog vi till systemet där jag storhandlade, haha ;b Så nu är det klart till Midsommar! När vi kom ut såg vi att VeroModa hade värsta utförsäljningen så jag köpte 1 linne och en pikétröja för 90 kr, fyndis :) 

Drog ner mot stationen där jag skulle hämta min cykel, men hade glömt cykelnyckeln, haha .. Så då gick vi till Ticket och pratade lite resor, så vi får se var det bär av ;) Sen så mötte vi upp Jenny och tog en fika på Coffee House By George, supermys :) När vi fikat klart kilade vi in på Scorett där Anna la undan ett par grymt snygga Marc O' Polo skor som hon ska köpa tomorrow. Jag såg ett par vrålsnygga Björn Borg som jag ska köpa på måndag då det är löning ;b Kosta bara 500 kr så jag MÅSTE HA!

Efter det så drog vi hem till Annas pappa, dom skjutsade hem mig och åkte till affären. Sen efter ett tag kom dom hem till Annas pappa igen så då drog hon, jag och Ella iväg för at minigolfa. Jag och Anna fick 65 poäng var och delade på andraplatsen ;b Ella vann med 59! Well done :) Då vi spelat klart och slutat kolla in Steven så cyklade vi till Wayne's och åt sen middag innan vi till slut åkte hem. Sitter hemma hos Anna nu och vi ska väl glo på en movie eller nå :)

Anna på George's :)

Jennys skor ;b

Jag :)

Fika :)

Annie provar sina blivande pjucks :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback