Vidrigaste filmen nånsin!

Hej!

Igårkväll låg jag och kollade på den värsta film jag sett. Jag är inte känslig för blod och slafs, men i den här filmen var det helt sanslöst äckligt. För er som sett "Hostel"-filmerna kan jag säga att det är ren komedi om man jämnför. Och "The human centipede" sas ju vara världens äckligaste film, men nejnej. Visst, den är äcklig men har kass handling så .. Den här filmen däremot, har helt sinnessjuk handling och jag fattar att den blivit förbjuden i vissa länder.

Men nyfiken som man är var jag ju tvungen att se den, "A Serbian Film" heter den. Jag tänker inte säga vad den handlar om, den som vill och vågar se bör göra det. Men jag skulle vilja varna er som inte gillar blod och sex, och för er som ääälskar barn - då bör ni verkligen inte se den.

Klicka HÄR för att se trailer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback