Trötter

Hejsan.

Igår umgicks jag med Anna efter jobbet, vi lagade asgod mat (pasta med kycklingsås) sen spelade vi typ tills jag drog hem efter 23 nån gång :D Askul! När ja kom hem tog ja itu med disken sen plockade jag ihop lite innan jag kröp ner i sängen och sov. Vaknade dock i natt av att jag tyckte jag såg nån vid ingången till vardagsrummet/sovrummet. Det är 3:e gången på nån månad nu som det händer ;/ rätt obehagligt ..

Så eftersom min djupsömn blev störd är jag jättejättetrött idag :( Har som tur var haft mycket patienter på förmiddagen så timmarna har gått snabbt. Nyss åt jag lunch och nu sitter jag och dricker kaffekopp nr 4.

Längtar tills jag slutar för då ska jag först hem, duscha och snygga till mig sen ska jag och Anna äta något och dricka massa cider innan vi traskar ner på stan :) Det är ju Sommarkväll ikväll (varje onsdag i juli) och ikväll skulle "The Moniker" och "E-type" uppträda, haha. Ska även möta upp Johanna, Amanda m.fl och snacka lite skit ;b Kommer nog bli awesome!

Har inte kommit på var jag vill bo än .. Börjar ju bli dags att säga upp lägenheten i så fall ;/
Ockelbo eller Gävle?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

kan du inte skriva och berätta hur pillerna fungerar på dig lite då och då så man ser om det fungerar? skulle ´vara roligt :)

2011-07-20 @ 20:02:36
Postat av: Annelie

Ockelbo ;)

2011-07-21 @ 09:15:35
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback