Polis polis potatisgris

God sen morgon!

Ja idag vaknade jag sent, 10.30 :( Men det har sin förklaring. Fram tills kl 02.30 i morse så spelade min granne hur jävla hög musik som helst. Först trodde jag att dom sjöng i mikrofon och spelade gitarr till, sen hörde jag ekot och nyheterna så det var alltså en radio som var i gång och spelade ashög musik mellan nyheterna .. Jag ringde till G4S som är vårat vaktbolag och dom åkte dit, men ingen öppnade. När han hade åkt ringde jag dit igen och hörde hur det gick. Då sa han att eftersom ingen öppnade hade han ringt efter förstärkning, polisen alltså. Så 2 kvinnliga poliser och han från G4S kom tillbaka och dom öppnade grannens brevlåda och skrek "Öppna dörren - det är polisen", typ 4 gånger, dom ringde på och bankade på dörren men inget hände. Så till slut ringde dom in till den som bor där, en kvinna tydligen. För när telefonen började ringa så stängde hon av musiken och svarade, polisen bad henne öppna dörren och kvinnan sa att hon hade somnat. Hur fan kan man sova till så jävla hög musik att jag till och med hörde varje ord i låtarna, men att vakna då en telefon ringer? Haha shit .. Tyst blev det till slut i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback