Oväder!

Hejsan.

Sitter på lunch så passar på att blogga.

Hela förmiddagen har, mina kollegor och nästan alla patienter pratat om ovädret som härjade i Gävle i natt. När klockan var 02.30 smällde det till nå så jävla högt så jag flög upp i sängen (nästan). Kollade på klockan och tänkte att jag måste ha drömt att det åskade, men en liten stund senare small det igen, igen och igen. Sen rätt var det var så lystes hela rummet upp av blixtrar som kom flera stycken på raken. Och sen kom jordens högsta smäll, då blev jag riktigt jääävla rädd. Kasta täcket över huvudet och svek Hjördis som ville krypa in under, men jag var så jävla rädd så jag vågade inte röra mig. Sen måste jag ha somnat för jag minns inte mer än det och vaknade kl 06.30 :) Hjördis kikade lite surt på mig när hon låg i skon i morse, kanske lär be henne om ursäkt då jag kommer hem?

It's all for now, dags att arbeta igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback