Mysmorgon

Good morning!

Nu sitter jag och lyssnar på massa lugna låtar, mina favvisar och bara tar det lugnt. Har duschat, fixat mig, gjort frukost (gröt) som ja nu ska äta. Och en kopp kaffe ofc :) Tar lite sovmorgon idag för vi hade inte första patienten bokad förrens kl 08.30 så då åker jag ner så jag är där till kl 8. Fan så skönt! Somnade runt 00.00 igår och sov i princip hela natten, gick upp 06.50 - wonderful!

Idag blir det till att inviga mina Hunter i alla fall ;p För fan om det skulle vi samma regnoväder som igår, hahahaha! När jag kommer hem vet jag inte riktigt vad jag ska göra, laga mat typ. Men sen då? Perhaps .. dammsuga eller något. HAHA!

Aja, frukost-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback