Mera mera!

Hejs.

Idag har jag haft en mysig dag med Annelie hemma i Ockelbo :) Kom dit typ halv 11, då drog vi till Ica för jag skulle köpa skavsårsplåster och frukost (energidryck). Sen åkte vi hem till henne, satt och pratade i evigheter som bara vi kan. Hon lyckades även få i mig lite lite lunch. Jag har ju inte ätit ett enda riktigt mål sen i söndags så .. Sen kollade vi på en film, en skräckis men vi skrattade mest :D Haha, som vanligt då! Tog 19.28-tåget hem och nu sitter jag och pinar grannarna med min musik. TACK FÖR IDAG GUMMAN! <3

Ska ta och plocka ihop lite sen glo på filmer som jag lånat av Annelie. Lär väl sova runt 23 eller nå för hux flux fick jag jobb i morgon. På HC här i Gävle, skulle ju egentligen börja på måndag men jag behövdes redan i morgon så klart man ställer upp ;D

Efter jobbet i morgon ska jag hämta ut mera grejer. Piller från Gymgrossisten och en parfym - typ jooordens godaste! Lycka, hihihihihih.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack själv vännen <3 Fortsätt att äta nu, du vet hur viktigt det är. puss!

2011-07-15 @ 08:43:58
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback