Man uppskattar helgerna då man jobbar i veckorna

Hejsan.

Såå skönt att det är helg nu :) Jag var rätt trött igår men höll mig vaken till typ 2 eller nått. Gick upp strax före kl 10 idag för tvättstugan börja då, klar kl 13. Tänkte att jag skulle städa ordentligt snart, ska bara dricka upp kaffet. Vädret är ju lika roligt som alltid så då är det lika bra att hålla sig inne :b Lite senare lär jag dra hem till Anna också och överlämna lite grejer hon glömde här i onsdags. 

Justja, jag ska flytta min blogg. Men han som sysslar med sånt har semester så han skulle höra av sig då han är tillbaka. Men jag säger inte vad jag ska byta till, det får ni se ;b Anledningen till att jag vill ha hjälp av den här killen är för att jag vet inte hur man gör för att flytta över alla inlägg osv. För jag vill ju inte att dom ska försvinna :) Kommer bli mycket bättre i alla fall!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback