Lunch - då bloggar jag

Hejsan.

Igår när jag kom hem efter jobbet så var jag så trött så det enda jag orkade med var att göra käk och matlåda. Sen när klockan var runt 18 så kröp jag ner i sängen framför en Stephen King-film, "Christine". Somnade dock och vaknade av att en gobit skickade sms runt 20.30. Sen var det svårt att somna om igen, men runt 1 kanske i alla fall.

Dundertrött i morse, of course. Men det var för jag tog mina insomningspills, som knappt hjälpte. Nackdelen med dom är att man blir ju såå jävulskt trött dagen efter ;/ Så jag har varit som en zombie på förmdidagen, haha. Nu snart börjar jourpatienterna komma, men det verkar bli rätt lugnt. När jag slutat ska jag till Optikern så ska hon kolla hur det har gått för mig att använda nya linserna :)

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

2011-07-26 @ 13:40:37
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: anneli

då kanske du borde byta piller om dom gör dig så trött dagen efter, det finns ju andra som inte ska göra det :)

2011-07-26 @ 13:42:37
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback