Jobbvecka nr 2

Hejs.

Igårkväll var det underligaste jag varit med om. Jag var ju supertrött eftersom jag knappt hade sovit något natten till igår, så när klockan var strax efter 20.00 la jag mig i sängen för att kolla på film. Men blev så trött så jag slumrade till och då bestämde jag mig för att somna. Men rätt var det var så piggna jag till och det blev heelt omöjligt att somna. Så sista gången jag kollade på klockan i natt var 01.15, less! Jag har ju receptfritt naturläkemedel som är insomningstabletter, får fan börja ta sånna igen tror ja ;s 

Jaja, den här veckan är det "kortvecka" för mig vilket betyder att jag börjar 15 minuter tidigare, det vill säga 07.15, så jag ska snart dra iväg. Också slutar jag 16.15 idag, tisdag och onsdag. På torsdag slutar jag 15.15 och fredag 11.30! NAAAAAAAAAAAAJS ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback