Fredagkväll

Tjenis.

Today har jag inte gjort mycket. Det enda vettiga var väl att dammsuga :) Annars har jag bara kollat på film och druckit en jävla massa kaffe. Andra dagen jag inte ätit mat och det går fan bra. Jag har inte slutat medvetet utan jag är bara inte hungrig och då är det onödigt att proppa i sig en massa :) Kaffet håller ju en pigg dessuutom. Vågen visade - 1,5 kg. I like :)

Filmer jag kikar på idag är;

Hostel 1
Hostel 2
The Mist

Haha, bara massa vidriga filmer. Vill se en komedi! Håller på och får ner Jackass 3,5 iaf.

Allt för mig ikväll, puss!

psst .. jag har inte bruna ögon längre. Har vanliga linser och ser bättre än nånsin ;p

Får man inga pussar så tar man! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback