Duktig flicka!

Hola!

Den här dagen har då gått jävligt snabbt i alla fall.

Jag har ägnat min dag åt städning och träning. Precis då jag skulle börja dammsuga så blixtra och åskade det som värst så då väntade jag. Och vad är bättre att göra medans man väntar om inte lite träning. Så jag körde igång med situps, rygglyft, armhävningar och rumpträning. I flera intervaller under hela eftermiddagen, det känns kan ja säga ;b Sen städade jag som en galning och tog mig en dusch.

Efter duschen klädde jag på mig träningskläder och gick ut på en powerwalk, stannade tiden och gick in till Brunos och solade. Sen körde jag igång igen, så det blev en svettig prommis på 45 minuter. Såå skönt! Nu sitter jag och dricker vatten :) Dagens frukost/lunch/middag har bestått av en mugg kall nyponsoppa och ett glas brusvitaminer. Om ett tag ska jag gå till Willys och handla lite som behövs, kattmat och jordgubbar bland annat. Sen ska jag spendera kvällen med att stryka en jävla massa och glo på film :D Givetvis en dusch innan jag kryper ner i nybäddat ;b

jordgubbsmys med Anna i Boulongern sist vi minigolfade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback