4 veckor

God morgon.

Ja idag sparkar jag igång med 4 veckors jobb. Det känns helt okej faktiskt, klart att man hellre är ledig på sommaren men nu börjar det bli fattigt så då är det lika bra att jobba så man får lite cash :)

Tyvärr har jag sovit lite, om ens nånting i natt. Vred och vände på mig tills kl 05.30 sen minns ja inge mer förrens kl ringde 6. Så jag verkar ha sovit i 30 minuter i alla fall .. Haha! Sitter med kaffet och gröten nu och hoppas att dagen blir fullproppad med jobb så jag inte hinner känna hur trött jag är. Har hunnit duscha och snygga till mig på 40 minuter, snabb idag! Ska väl cykla ner runt 07.15 tänkte jag. Helt underbart att ha cykel igen, nu kan jag dra ner på stan på typ 7 minuter i stället för att gå typ 20-25. 

Well, have a nice day.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback