Yrhöna

Hej.

Haha jag var helt säker på att det var fredag igår. Först på morgonen, då jag var så chockad över att det bara kom 17 patienter. "Justja, det är ju fredag", sen påminde Karin mig om att det var torsdag .. Och igår då jag bloggade döpte jag ju inlägget till "Helg". HAHA! Jag satt nyss och funderade vad det här inlägget skulle heta, "helg" kanske? Nejmen det skrev jag ju igår, är det lördag idag? HAHAHAHA! Jag dör .. Jävla yrhöna man är.

Har i alla fall tvättstugan nu, idag fredagen den 28 januari 2011 ;) Den är klar 12.30. Då ska jag vika all rentvätt och lägga men den andra som ligger i soffan och väntar på att bli strykt. Blev inge sist jag tvättade så nu blir det en jääävla massa. När jag vikt tvätt ska jag stoooorstäda, fick sån jävla lust med det! Egentligen behövs det aldrig storstädas hos mig efterom jag alltid har rent då jag går och städar lite varje dag :) Men jag kände liksom för det! Hihi ;b Sen ska jag som sagt stryka.

Tonight blir det biomys med bästaste Anna Halling, miiin Pandy :)

                                                      Min & syrrans fruktsallad vi åt i veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback