Torsdag

Tjena.

Nu har jag inte bloggat på ett tag, hade tänkt mig mer kommentarer om vilken hårfärg jag ska välja med tanke på hur många som läser, men skitsamma. Tror jag har bestämt mig anyway :) Längtar verkligen tills jag ska färga håret.

Anyway, i tisdags och igår jobbade jag. Satt extra vak på Infektion, där jag brukar vara :) Och idag köpte jag och Anna gymkort på Fjärran, 4 månader. Det var såå skönt att träna, jobbigt - men skönt! När vi var klara gick vi till Konsum, hon skulle möta Fredrik och jag skulle lämna ett H&M-paket, köpte dessutom en banan som jag åt på hemvägen, haha. När jag kom hem duschade jag sen åt jag mat och drack kaffe :) Fick ringa till veterinären idag också. Hjördis ena hörntand i nederkäken är påväg att lossna, därför hon har jamat så mycket och ätit lite - lillgumman :( <3 Men dom sa att hon kan tappa sina mjölktänder upp till 5 månader så. Nu sover hon som en stock i alla fall.

Själv tänkte jag spela lite Sims, höhö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback