Tappat lusten

Hejsan.

Som ni kanske märkt så har jag börjat tappa lusten att blogga. Antar att mitt liv är lite för icke händelserikt? Det kan väl aldrig vara roligt för er att läsa om min lika vardag dag ut och dag in? Nåväl, vi får se hur länge till jag håller på.

Idag så sov jag till kl 11.30! Somnade 21 igår, fatta vad länge jag fått sova. Det var så skönt :) Drömde att jag hade en assnygg pojkvän också, hahaha! Drömma kan man ju :) Kl 13.00 ska jag ha tvättstugan som jag egentligen skulle haft kl 7 igår, men vem fan orkar det om man somnade kl 3? Jag var till frissan igår också, tog över 1 timme att ta ur allt löshår, ändå hade jag över 30 st här hemma som lossnat. Så nu är man "mellan-långhårig" igen. Känns sådär :/ Skönt att ha mitt mjuka härliga hår tillbaka, men jag ääälskar ju långt hår .. Aja, det är bara att ha tålamod och spara ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback