Stök och bök

Tjing.

I morse gick jag upp kl 8.40 och började med att plocka ihop och dammsuga. Sen kom Mamma och Rolf förbi så vi fikade lite sen åkte dom. Mamma fick med sig mitt Folksam-papper också. Det är nå strul med min hemförsäkring, jag har lyckats fixa så jag betalar 123 kr i månaden. Gaaanska dyrt :p Haha. Dessutom att jag skulle ha saker värda 90.000 kr hemma, det har jag inte. Så Mammsen skulle fixa det där, skönt :) Jag har även ringt till Försäkringskassan angående mitt aktivitetsstöd. Har insett att jag fyllt i fel dagar jag jobbat, haha åh det är så jävla drygt med dom här lapparna alltså. Kunde dom inte komma på nå bättre system? Men jag har ringt och fixat så jag ska få kopior på dom jag har skickat in förr, så ska jag skicka in nya (med samma period) och skriva rättelse på dom. Jävla krångel ..

Nåväl. Denna dag kommer innebära mer städning :) Tog mig nyss ann datorn som var ruskigt dammig, nu så är den ren och fin. Ska snart bädda rent, diska och skura golv sen är allt fräsht igen. I morgon är det tvättstuga kl 7 så jag ska stryka ikväll så det inte blir så mycket i morgon.

                                                                 Bild på bebis - lillboll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback