Skönt med veckoslut

Hejhej.

Wiho, det är söndag :) Jag älskar söndagar (fråga mig inte varför). Den här dagen är full så det är väl bara att sätta igång med allt som ska göras.

Jag åt frukost för ett tag sen och nu dricker jag kaffe <3 När klockan börjar närma sig 13 ska jag och Anna dra till gymmet, underbart. Synd att min handled har fuckat sig totally, men det får gå ändå :) Hade täntk att jag skulle värma upp med intervaller, gå 5 minuter och springa 1. Lär ju få upp flåset lite, hihi.

När vi är klara är det bara att dra hem, duscha och göra sig redo för tågresan. Kl 17.17 åker jag och Hjördis till Hudiksvall. Vi ska bo hos "moster" Jonna eftersom jag ska jobba måndag-torsdag :) Hoppas det är lite folk på tåget. Jag blir så störd då "vanliga" sätter sig i Djurvagnen och så finns det inte plats för oss. Hjördis är i alla fall superduktig att åka tåg, hon är knäpptyst hela resan. Och ibland brukar jag ta ut henne och då står hon i mitt knä och kollar ut, haha.

Nånstans mitt emellan allt det här så ska min kära bror Roy kommer hit och sätta upp min fina vägglampa, det uppskattas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback