Ny vecka

Hejsan.

I lördags var jag hem till Anna och Fredrik på lite fiesta. Vi drack tequila, och liiite mer. Haha, hade en icke-okej baksmälla igår. Fy :/ Men det är ju värt det såklart. I alla fall så spelade vi kort, snacka skit om folk, jag och Anna sjöng som fan. Jag hånglade och dansade rätt mycket med Barker, haha ;)

Jag är så jävla trött idag alltså. Men jag är glad att det är fint väder :) Sitter just nu och äter gröt och dricker blåbärsdryck. Ska snart traska ner mot stan och besöka AF. Jag ska lämna in lite papper och prata med min handläggare. Wie .. Sen ska jag till KOMVUX och hoppas att Pandy har vaknat tills dess så hon kan följa med. När jag kommer hem ska jag plocka ihop lite, diska och dra ett varv med dammsugaren. För ikväll ska jag bjuda Pandy på middag :) thihiih.

Lite bilder sen i lördags









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback