Lördag

Hejsan.

I natt sov jag äntligen ut, så nu är jag  piggare :)

Anyway, idag så vägde vi Hjördis (på en matvåg, haha så sött) och hon väger 1,5 kg nu. Sen gav jag henne avmaskningsmedel oralt med en spruta, det var inte populärt. Hon tänkte bita mig ett tag men jag är minst lika envis som henne så till slut hade hon fått i sig allt :) Annars så har hon lekt från kl 9 i morse tills kl 17 på eftermiddagen, konstant. Morfar var på affären och köpte leksaker åt henne, haha gulligt. Alla älskar min kattbebis :D Men nu är hon helt slut.

Vi sitter och kollar på "Taken" nu, tog med den så vi alla 3 kunde kolla. Det är en typisk film som både mormor och morfar gillar, vi har sett halva nu och ska strax fortsätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback