Laddar inför natten

Hejsan.

I går somnade jag kl 3 (sällan) så jag var lite småseg då jag gick upp strax före kl 9. Då tog jag en varm dusch sen tände jag ljus i hela lägenheten och åt frukost. Efter ett tag så kom Annelie hit :) Vi satt väl vid datorn mest hela tiden, pratade gamla minnen, tittade på gamla bilder och garva som fan. Sen lyssnade vi även på "Sikta mot stjärnorna" som vi sjöng i 9:an, hahaha. Usch vad hemskt det är att höra sig själv alltså!

Vid 12 så gick vi till Hemköp, handlade lite Frisco-bröd och hamburgare. Råkade köpa Bistro så dom var ju gaaanska stora, hahaha! Men mätta blev vi. Till maten så kollade vi på "Baksmällan" för Annelie hade inte sett den :D Och typ i mitten av filmen så kom Annelies pojkvän Thomas hit så han kollade klart på den med oss, fy fan vad vi skratta! Dom tyckte den var askul och jag måste säga att den blir fan roligare för varje gång man ser den, hahahaha! När dom hade åkt, runt kl 15, så gick jag och la mig. Sov tills nyss typ, skönt :) Och nu sitter jag och dricker PK (Powerking). Man måste ju ladda inför nattjobbet, ska vaka :) fetch.

Kanske bloggar i natt, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback