Friday

Hejsans.

Den här dagen har bara rusat iväg den ;O  Jag vaknade runt 9.30, då åt jag gröt med Gojibär i och drack en kopp kaffe och då det var klart ringde jag och sjöng för Mormor eftersom hon fyller 76 år idag :) Sen gick jag ner på stan, tänker sluta åka buss så länge vädret håller sig i shack. Motion + sparade pengar, great. I alla fall, väl nere på stan så gick jag in på Swedbank och satte in lite cash, sen kilade jag hem igen och beställde blommogram till Mormor. Det var från mig, syrran och Ella, hon ringde för ett tag sen och tackade. Superfin bukett!

Efter en stund så gjorde jag lunch, fläskpannkaka för första gången och den blev supergod! :) Lätt var det också, tycker det var lättare än vanliga pancakes? Ja .. På eftermiddagen gick jag till Konsum, hämtade ut ett H&M-paket och sen tog jag, Anna och Barker en promenad på 1 timme och 40 minuter, ungefär :) Rätt skönt, men kallt!

Just nu sitter jag och spelar lite, blir väl nån timme till innan man ska sova. Hjördis har tappat sin tand nu btw - världens minsta glugg <3 Haha.

                                                                  Buketten mormor fick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback