2011

Hej på er!

Gissar att många andra, precis som jag själv är jääävligt bakis idag? Men så ska det ju vara också ;b Igår drack jag Bacardi, cider, vin, champagne och shotta minttu. Min mage skrek av smärta i morse, typ. Jag har varit så trött idag. Åt mat hos mamma och så åkte jag hem nu ikväll. Snart dags för mat igen, haha.

Igår hade vi alla fall askul! Måste säga att Annelie och Thomas verkligen lyckades med den festen. Och så jävla snygg lägenhet hade dom :D Och Micke som var DJ (typ) hade exakt samma musiksmak som mig, feeetch. Vi spelade nå spel och hade som sagt askul. När klockan var 23.55 kikade vi på Janne som räknade in det nya året, vi var på vi med :) Sen gick vi ut och kollade på raketerna. Men jag måste erkänna att jag inte minns att jag såg några, hahaha!

Vid 02.00 kom taxin och hämtade mig och Johanna. Håkan hoppade in han med och det var nog tur för dom två fick hjälpa mig då jag råkade ramla (!) ur taxin, hahaha! Lägger in bilder sen.

TACK FÖR EN RIKTIGT BRA NYÅRSAFTON ALLA SOM VAR MED!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack gumman!:)

2011-01-15 @ 00:48:11
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback