V.7

Hejsan.

Gårdagen gick ju som sagt åt till att vara bakis, haha. Men vid 11 så kom min bror Roy hit så åkte vi till IKEA. Jag köpte ett skrivbord/databord sen lite småplock som doftljus osv. När jag kom hem därifrån kollade jag på "Glee" och "One Tree Hill" sen somnade jag kl 16.00-18.00. Då jag vaknat lagade jag mat och sen satte jag igång och bygga ihop mitt databord.

Jag trodde att det var helt omöjligt då jag såg alla miljoner delar men efter ca 1 timme och 20 minuter var den klar :) Det blev superbra och det känns skönt att inte sitta inne i köket med datorn. Köksbordet är ju till för att äta vid och inget annat så. Ja, sen låg jag och kollade på "Glee" till kl 01.20 :/ haha. Är inne på andra säsongen nu, fett bra!

I morse klev jag upp ca 10.30, åt frukost och duschade. Sen blev det 2 avsnitt av "Glee", hihi. Kl 13 började jag gå ner mot stan för ett informationsmöte hos AF som började kl 13.30. Samma sak som alltid, förnedring till tusen. Haha, är det bara jag som känner att jag inte hör hemma där? Jag är alldeles för bra för att vara på en arbetsförmedling. Thihi ;b Aja, sen gick jag till Johanna på Designforum och pratade lite. Hoppas vi kan ses till veckan!

Nu är jag hemma, har nyss tuggat i mig ett äpple, skrivit matlista för veckan och fyllt i aktivitetsstödslappar. Tänkte kika på lite mer "Glee" sen diska och laga mat :)

                                                                   En bild på databordet :) 
                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback